Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Ma kezdődik a sorozatgyártás a Mercedes kecskeméti üzemében, ahol február végére több mint száz tesztautó készült már...
Ma kezdődik a sorozatgyártás a Mercedes kecskeméti üzemében, ahol február végére több mint száz tesztautó készült már el tavaly szeptember óta, írja a Napi Gazdaság.
A kecskeméti üzem termelése óvatos becslések szerint is önmagában legalább fél százalékponttal megemelheti a magyar GDP-t, de ha a hozzá kapcsolódó hazai beszállításokat és egyéb szolgáltatásokat is hozzávesszük, akkor akár egy teljes százalékpont is összejöhet, írja a gazdasági napilap.
A Mercedes BMW-vel folytatott harcának egyik frontja lesz a magyarországi gyár, amely az utolsó autó-összeszerelő üzem lehet, amelyet egy európai autógyártó a kelet-közép-európai régióba telepít – idézi a Napi Gazdaság Online a Bloomberg tudósítását.
A piaci csatában a magyar alkalmazottak olcsóságukkal segítik a Mercedest. Az itteni képzett munkaerő órabére 8,61 euró szemben a németországi 45,66 eurós juttatással, derül ki a német VDA autóipari szakmai szervezet összehasonlításából.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.