Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az Apple felküzdötte magát a világ legértékesebb márkáinak rangsorában az első 10 helyezett közé.
Az Apple felküzdötte magát a világ legértékesebb márkáinak rangsorában az első 10 helyezett közé.
Az Interbrand évente összeállítja a világ 100 legértékesebb márkáinak listáját, amely idén sem okozott túl nagy meglepetést. Továbbra is a Coca-Cola áll az élen, 71,861 milliárd dolláros becsült piaci értékkel. A vállalatot a rangsor dobogóján az IBM és a Microsoft követi, csakúgy, mint az előző években.
A top 10-ből kiesett az eddig 8. helyen tronoló Nokia és egészen a 14. helyig csúszott vissza, a helyét pedig a 17. helyről előreugró Apple vette át, megelőzve a Disneyt és a Hewlett-Packardot.
A rangsor
1. Coca-cola
2. IBM
3. Microsoft
4. Google
5. GE
6. McDonald's
7. Intel
8. Apple
9. Disney
10. Hewlett-Packard
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.