Indul az új Malév?

Ma reggel a Népszava és a Magyar Nemzet is arról értekezik, hogy hamarosan elindulhat a Malév utódja.

  • ecoline.hu
Indul az új Malév?

Ma reggel a Népszava és a Magyar Nemzet is arról értekezik, hogy hamarosan elindulhat a Malév utódja. Értjük, hogy sokaknak jó lenne ez, de amíg a finanszírozásról csak annyi az infó, hogy több befektetői csoport is érdeklődik, az üzleti modellről meg kapitális baromságok jelennek meg (pl. 4 gépes hosszú távú flotta kéne, mert a 2 kevés volt), addig nem érdemes komolyan venni az ilyen híreket.

Érthető, hogy a Magyar Légiközlekedésért Egyesület vezetője, Vécsey Mihály repülni akar és simán lehet, hogy Déry Tamás korábbi Malév-vezérnek van használható elképzelése az újraindításra. A konkrétumokról azonban még nem szólnak a sajtóhírek.

Mi kellene minimálisan? Kormányzati hátszél: a Malév értékes slotjainak és kijelöléseinek átadása, állami utaztatás új légitársaságba terelése, használható üzleti modell (merre repülünk, hány és milyen géppel), valamint néhány tízmilliárd forint befektetői pénz, ami legalább az első évre biztosítja a működést. Ha ezek megvannak, akkor lehet majd komolyan beszélni a témáról.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.