Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Ma reggel a Népszava és a Magyar Nemzet is arról értekezik, hogy hamarosan elindulhat a Malév utódja.
Ma reggel a Népszava és a Magyar Nemzet is arról értekezik, hogy hamarosan elindulhat a Malév utódja. Értjük, hogy sokaknak jó lenne ez, de amíg a finanszírozásról csak annyi az infó, hogy több befektetői csoport is érdeklődik, az üzleti modellről meg kapitális baromságok jelennek meg (pl. 4 gépes hosszú távú flotta kéne, mert a 2 kevés volt), addig nem érdemes komolyan venni az ilyen híreket.
Érthető, hogy a Magyar Légiközlekedésért Egyesület vezetője, Vécsey Mihály repülni akar és simán lehet, hogy Déry Tamás korábbi Malév-vezérnek van használható elképzelése az újraindításra. A konkrétumokról azonban még nem szólnak a sajtóhírek.
Mi kellene minimálisan? Kormányzati hátszél: a Malév értékes slotjainak és kijelöléseinek átadása, állami utaztatás új légitársaságba terelése, használható üzleti modell (merre repülünk, hány és milyen géppel), valamint néhány tízmilliárd forint befektetői pénz, ami legalább az első évre biztosítja a működést. Ha ezek megvannak, akkor lehet majd komolyan beszélni a témáról.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
A texasi republikánusok a választókörzetek határainak nekik kedvező mozgatásával fölerősíthetik azt a folyamatot, amely egypártrendszert alakít ki egyre több szövetségi államban.
Egy száját kitátó, nemzeti színű oroszlán van a borítón.
Viharba került a spanyolországi Alicantéból Rómába tartó Wizz Air-járat, a hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak és kiabáltak az utasok.
A HVG tudósítója az oroszok által rakétával megsemmisített üzem mellől jelentkezett be.
Kinek és miért állna érdekében, hogy saját hitelét rontva torzítson az adatokon?
Ókovács Szilveszter szerint az éneklés bizonytalan volt, számos hanghibát is felfedezett.