Választás 2018
Diadalmámor és totális összeomlás - ez maradt a 2018-as parlamenti választás után. Magyarország tehát egyrészt olyan, mint volt immár nyolc évig, eközben mégis egészen más lett, mint április 8-án reggel volt. A nagy kérdés most az: hogy jutottunk idáig, és mi jön most. Igyekszünk válaszokat találni.
Oliver Fahlbuschtól, a cégcsoport kommunikációért és marketingért felelős vezetőjétől kaptak választ, aki azt közölte:
Nem futunk el. Maradunk."
Fahlbusch azt is mondta, érthető, hogy a mai fejlemények fényében újból előkerült ez a kérdés, ám ők hosszú távú befektetőként bíznak a magyar piacban, nem tervezik kiadni az RTL Klubot vagy a portfóliójuk más, fontos elemeit a kezükből. Azt is hangsúlyozta, hogy a digitális tartalomszolgáltatás területén továbbra is terjeszkedni akarnak.
Az RTL Klub a reklámadó bevezetése óta kormánykritikusabb hangnemre váltott műsoraiban. Arról, hogy továbbra is megmarad-e a csatorna közéleti műsorainak efféle hangvétele, a hírigazgatót kérdezte az Index. "A nézettségi adatokból és a megrendelésünkre készített felmérésekből egyértelműen az látszik, hogy a nézők értékelik a csatorna hiteles, tényalapú hírszolgáltatását, ezért ezen a jövőben sem szeretnénk változtatni", és "mivel jelentős különbséggel elsők vagyunk a hírműsorok nézettségi versenyében, az RTL Klubnál fel sem merül, hogy csökkentsük a hírszerkesztőség költségvetését, és a műsoridő sem változik majd" – válaszolta nekik Kotroczó Róbert.
(Index)