szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Ezekből tett közzé csokornyit a légitársaság háromezer utaskísérőjének "élményei" alapján.

Ezekből tett közzé csokornyit a légitársaság háromezer utaskísérőjének "élményei" alapján. A leggyakoribb teljesíthetetlen óhaj: "Ki tudná nyitni az ablakot, kérem?"

 Sokan kérik, hogy ugyan szóljon már a légi kisasszony a pilótának: vezessen simábban, ne hagyja dobálódzni a gépet.

Mindig jut egy furcsa utas...

Volt olyan utas, aki azt szerette volna, ha lehalkítják a repülőgép motorjait, mert túl zajosak. Több szülő is túlbecsüli a repülők méretét, mert akadt közöttük, aki azt kérte, hogy vigyék gyermekeit - ha nem is játszótérre, de legalább - a játszószobába. Mások afelől érdeklődtek, hogy van-e a gépen McDonald's étterem.

Az, hogy masszázsterem létét is feltételezik a repülőn egyes utasok, még nem teljesen földtől elrugaszkodott gondolkodás, ám volt, aki egy Barbie babát akart bejelentetni az utaskísérővel masszírozásra.

A szokatlan kérések között említette a The Daily Telegraph című brit lap azt is, hogy valaki a légikisasszonyokkal kerestette elgurult üvegszemét.

MTI

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!