Egy rockzenekar élete az MTV szerint © ign.com |
A jelenleg 30 milliárd dolláros évi nyereséget generáló globális játékiparból az MTVN is ki akarja venni a részét, bejelentésük szerint az elkövetkező két év folyamán az egyre ígéretesebb sikereket generáló játékfejlesztésbe 500 millió dollárt kívánnak fektetni. "Kritikus fontossággal bírnak most számunkra a játékok", jelentette ki az MTV globális digitális médiarészlegének vezetője, Mika Salmi, aki korában az online játékok első igazán sikeres weboldalát, a Shockwave.com-ot felügyelte.
Míg a csatorna várhatóan legsikeresebb műsorai köré fog számítógépes játékokat építeni, első, hamarosan várható fejlesztésük a Rock Band lesz, amelyben a fiataloknak különféle, hangszerekre emlékeztető kiegészítőkkel egy rockzenekar tagjait kell imitálniuk.
Az MTVN szándékát mi sem bizonyítja komolyabban, mint az, hogy mindezek mellett júliusban a Nickelodeon Kids & Family Group még 100 millió dollárt dedikált weboldalainak fejlesztésére és apróbb, ún. casual játékok elkészítésére, illetve az anyacég csütörtökön jelentette be, hogy a Shockwave és a Nokia a Shockwave weboldalon található legjobb játékokat 24 ország vásárlói felé fogja közvetíteni.