Nincs többé megtévesztés

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos kérdéseket, panaszokat válaszolnak meg szakértők a www.panaszfal.hu című honlapon - mondta Siklósi Máté, a weblapot kezelő civil szervezet, az Érdekvédelmi Tanácsadók Országos Szövetségének (ÉTOSZ) főtanácsadója sajtótájékoztatón szerdán Budapesten.

  • MTI MTI
Nincs többé megtévesztés
A főtanácsadó tudatta, hogy míg Európa legtöbb országában a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos panaszokat általában civilek kezelik, addig Magyarországon ezt a feladat még mindig a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség végzi. Az állami szervhez évente százezer panasz érkezik.

Siklósi Máté az MTI kérdésére elmondta: azt tervezik, hogy a panaszfalon megjelenítik, listázzák azokat a szolgáltatókat, termékeket, amelyek visszaesőnek számítanak a fogyasztók megtévesztésében.

Hozzátette, hogy a honlapon semmilyen reklámot nem tűrnek meg és tevékenységüket a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséggel együttműködve végzik. Harminc órán belül mindenkinek válaszolnak a kérdésére, panaszára.