szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Meglepő módját választja a kiadó (a Knopf Doubleday Publishing Group) Dan Brown új...

Meglepő módját választja a kiadó (a Knopf Doubleday Publishing Group) Dan Brown új könyvének, a DaVinci trilógia harmadik része népszerűsítésének. Az új könyv, „Az elveszett jelkép” (The Lost Symbol) a korábbi regényekből (daVinci-kód, Angyalok és démonok) jól ismert Robert Langdon professzor újabb kalandjait tárja majd az olvasó elé. A sztoriról egyelőre keveset tudni, s csak annyi bizonyos, hogy köze lesz a szabadkőművesekhez.
Az Elveszett jelkép szeptember 15-én jelenik meg az Egyesült Államokban és Angliában, ötmillió példányban. Hogy fokozza iránta az érdeklődést, a kiadó különféle rejtvényeket, kódokat helyez el a közösségi oldalakon, többek között a Fabebookon és a Twitteren.

Az elveszett szimbólum könyvnek saját Twitter oldala is van

A kiadócsoport szóvivője azt is megerősítette, hogy Az elveszett jelkép e-book formájában is megjelenik, de hogy mikor, azzal kapcsolatban csak annyit mondott: kizárólag a „valódi” könyv megjelenése után.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!