szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Az Axe legújabb termékének, a Lynx Excite-nak reklámozására a kiterjesztett valóságot (AR, augmented reality) vette...

Az Axe legújabb termékének, a Lynx Excite-nak reklámozására a kiterjesztett valóságot (AR, augmented reality) vette igénybe, és megmutatta hogyan zuhannak a földre az angyalok. A rendhagyó és nagyszabású kampány helyszínéül a londoni Victoria vasútállomást választották.        
Az állomás közepén egy földre ragasztott matrica jelezte, hogy ezen a ponton fognak földet érni az angyalok. A szárnyas lényeket a valóságban nem lehetett látni, azonban a pályaudvar oldalfalán, egy hatalmas kivetítőn már a kiterjesztett valóságot láthatták az utazók.

Így a matrica környékén sétálók a kijelzőt figyelve nemcsak saját magukat láthatták, hanem az igazán valóságosnak tűnő angyalt is.

A különleges esemény rendkívül nagy sikert aratott és amint ezt a mellékelt videón is látszik, sokan megpróbáltak közelebbi kapcsolatba kerülni a földre zuhanó szexi angyallal.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!