szerző:
techline.hu

A Xerox kutatói szerint a virtuális ügyfélszolgálat prototípusa lerövidíti az ügyfélszolgálati hívásokat, emellett...

A Xerox kutatói szerint a virtuális ügyfélszolgálat prototípusa lerövidíti az ügyfélszolgálati hívásokat, emellett lehetővé teszi, hogy a felhasználó a tényleges üzletmenetre koncentrálhasson. A prototípus kifejlesztése során a Xerox Európai Kutatóközpont kutatói tanulmányozták, hogyan reagálnak az ügyfelek a nyomtatókkal kapcsolatos problémákra, és megvizsgálták az ügyfélszolgálatra beérkező hívásokat is.

A virtuális ügyfélszolgálat „felkereséséhez” elég megnyomni a „Help” gombot egy hálózatba kötött többfunkciós berendezés képernyőjén, és a felhasználók máris vonalban vannak az ügyfélszolgálattal. Amint a műszaki munkatárs fogadja a hívást, a rendszer megmutatja neki a nyomtató háromdimenziós modelljét, miközben összegyűjti és kijelzi a berendezés állapotára vonatkozó adatokat. A rendszer ezzel egyidejűleg az ügyfél képernyőjén is megjeleníti ugyanezt a modellt, és így valós idejű multimédiás kapcsolaton keresztül tudja mindkét fél követni a berendezés állapotát.

Az új virtuális ügyfélszolgálati szoftverprototípus annak a Xerox Online Support Assistant nevű interaktív szolgáltatásnak a sikerére épít, ami a Xerox WorkCentre 7500 sorozattal jelent meg, és azonnali hozzáférést kínál az online terméktámogatáshoz.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Szerződést bont a közmédia az ellenzéki városok tévéivel

Szerződést bont a közmédia az ellenzéki városok tévéivel

Bocsánatot kért Szájer József a spanyol nagykövettől

Bocsánatot kért Szájer József a spanyol nagykövettől

Az EU legnagyobb egészségügyi problémájának oka: az emberi butaság

Az EU legnagyobb egészségügyi problémájának oka: az emberi butaság

Kartonpapírból szerkesztett rendszámot magának, bevitték érte

Kartonpapírból szerkesztett rendszámot magának, bevitték érte

Betiltották a szilveszteri petárdázást Münchenben

Betiltották a szilveszteri petárdázást Münchenben

Idén is közlekedik a Mikulástroli

Idén is közlekedik a Mikulástroli