Az egész napos rendezvényen számos érdekes előadás mellett elhangzott néhány konkrét esettanulmány is, amelyből az érdeklődők gyakorlati ötletekhez juthattak szakértőktől. Ilyen konkrét bemutató volt többek között Joanelli Tamás előadása, a BeSocial képviseletében.
A cég több étterem Facebook oldalának adminisztrációját is ellátja. A portfólióban szerepel többek között a méltán híres balatonszemesi Kistücsök étterem. Az ország legjobb vendéglátó helyei között számon tartott vendéglő közösségi média-jelenlétével kapcsolatban elhangzott, hogy a BeSocial napi kapcsolatban van nem csak az étterem tulajdonosával, hanem a személyzet többi tagjával is, így igyekeznek ugyanazt a családias hangulatot létrehozni a Facebook oldalon is, mint amit az étterembe belépve a vendég tapasztal. Ennek érdekében például a tulajdonosnak vásároltak egy okostelefont, hogy azonnal tudjon reagálni a rajongók észrevételeire. A Kistücsök étterem Facebook-jelenlétének gerincét képezi a számos fotó, ami felkerül az oldalra. Ennek érdekében egy komolyabb fényképezőgépet is kapott a konyha, hogy jó minőségű képek készülhessenek. Joanelli Tamás több anekdota mellett elmesélte például, hogy pár napja a dugóban ülve melege volt, és megszomjazott. Felhívta az éttermet, hogy készítsenek egy kancsó jeges limonádét, és fotózzák le. Mire az irodájába ért, már várta a fotó, melyet az oldalra feltöltve invitálták a vendégeket Balatonszemesre egy frissítőre. Az előadó hozzátette, nem minden megrendelővel lehet ilyen rugalmas, és kölcsönös kapcsolatot kialakítani, de közvetlen hangulat az étterem jellemzője, így ezt nem okozott problémát.
Másik példaként a székesfehérvári 67 Étterem és Bisztró Facebook-jelenlétét említette Joanelli Tamás. A 67 Étterem egy felsőkategóriás, fine dining hely, és ez esetben ennek a miliőnek a közvetítése volt a megrendelő elsőszámú elvárása. Míg a Kistücsök esetében például a Facebook oldalon rendszeresen reagál a rajongók észrevételeire, kérdéseire a személyzet majdnem minden tagja, addig a 67 Étterem esetében a hozzászólások kezelése elsősorban az ügynökség feladata, míg a személyzet elsősorban a főzéssel foglalkozik – mindenki marad a kaptafánál. Az előadások után Joanelli Tamás és Forgács Mariann workshop keretében válaszoltak az érdeklődők gyakorlati kérdéseire.
A SuperSocial konferencián előadást tartott Közösködni és okoskodni. De hol a bevétel? címmel Szabó Gergő is, a Webisztán blog szerzője, a HVG Kiadó online hírmédia divízójának vezetője is. Az előadása után kollégánk a The New York Times online stratégiájáról kérdezte Tóth Ottót, aki az amerikai lap mobil platformok fejlesztési igazgatója, és Skype-on jelentkezett be a konferenciára.