szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A „PC gaming is dead” és a „PC gaming is not dead” rajongói táborok hónapokat képesek vitazkoni arról, hogy a...

A „PC gaming is dead” és a „PC gaming is not dead” rajongói táborok hónapokat képesek vitazkoni arról, hogy a konzolok, vagy az asztali PC-k jobbak (szebbek, gyorsabbak, egyszerűbbek – a kívánt rész aláhúzandó) arra, hogy játszadozzunk velük. Részünkről úgy vagyunk vele, hogy mindkettő, a vita kicsit olyan mintha arról veszekednénk, hogy vajon a hajó jobb-e vagy a repülő?

 A Rezer úgy tűnik most a PC-s játékipar megmentőjének szerepében tetszeleg: óriási (és drága) reklámkampányt indítottak „Pc gaming is not dead” címmel.  A reklámfilm itt látható, de óriásplakátot, sőt még egy NYT hirdetés is helyet kapott a kampányban. Hogy mire fel a nagy kampány, az kicsit homályos számunkra: lévén több mint háromszázmillió PC-s játékos van a földbolygón, így talán kicsit korai még a PC-s játékok haláláról beszélni… A kampány mindenesetre érdekes. Vajon miféle óriási bejelentésre számíthatunk augusztus 26-án, amivel egy csapásra megmenekül a PC-s játékipar? Hamarosan kiderül…

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!