Trump vámháborúja nagyhatalmi présbe szorította a mindig lavírozó Indiát
Az Indiára kiszabott magas amerikai vámok alááshatják a két ország közeledését, aminek Kína és Oroszország is csak örülhet.
Közösségi tartalomnak álcázott hirdetéseket jelenít meg a Facebook. Már nem pusztán az ismerősök aktivitása látható az értesítésfolyamban, hanem a „szponzorált történetek” is.
A Facebook híres arról, hogy közösségi tartalomnak álcáz stream reklámokat. Mostantól újabb jövedelmező hirdetési felülettel gazdagodott az oldal – a hirdetők boldogok, a felhasználókat viszont zavarhatja, hogy a valós tartalmakkal ismét reklám keveredik.
A Facebookon a jobboldali navigációban van egy lista, amelyen az látható, hogy az ismerősök milyen alkalmazásokat használnak. Ez a „ticker”, magyarul „értesítésfolyam”. Az a célja, hogy felhívja a figyelmet az alkalmazásokra – úgy, hogy megmutatja, mit használnak az ismerősök, mi érdekli őket.
A Facebook hónapok óta teszteli, hogy a listán – a hirdetők legnagyobb örömére – már nem pusztán az ismerősök aktivitása jelenik meg, hanem a „szponzorált történetek” is.
Az Indiára kiszabott magas amerikai vámok alááshatják a két ország közeledését, aminek Kína és Oroszország is csak örülhet.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
A miniszterelnök üzent: „Kijev, Brüsszel, Tisza – együtt akarják megbuktatni a magyar kormányt”, de ezt nem hagyja szó nélkül.
Sikerült ugyan elkerülni a katasztrófát, de a helyzet nem jó.
Az elnök rajongója, Laura Loomer aktivistaként szenteli az életét annak, hogy leleplezze azokat, akik nem eléggé lojálisak Trumphoz.
A Beatrice énekesének van véleménye és el is mondja.