A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Közösségi tartalomnak álcázott hirdetéseket jelenít meg a Facebook. Már nem pusztán az ismerősök aktivitása látható az értesítésfolyamban, hanem a „szponzorált történetek” is.
A Facebook híres arról, hogy közösségi tartalomnak álcáz stream reklámokat. Mostantól újabb jövedelmező hirdetési felülettel gazdagodott az oldal – a hirdetők boldogok, a felhasználókat viszont zavarhatja, hogy a valós tartalmakkal ismét reklám keveredik.
A Facebookon a jobboldali navigációban van egy lista, amelyen az látható, hogy az ismerősök milyen alkalmazásokat használnak. Ez a „ticker”, magyarul „értesítésfolyam”. Az a célja, hogy felhívja a figyelmet az alkalmazásokra – úgy, hogy megmutatja, mit használnak az ismerősök, mi érdekli őket.
A Facebook hónapok óta teszteli, hogy a listán – a hirdetők legnagyobb örömére – már nem pusztán az ismerősök aktivitása jelenik meg, hanem a „szponzorált történetek” is.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.