szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A magyarországi hasonló eset után adott kártérítésnél jóval nagylelkűbben kárpótolja ügyfeleit egy hálózati hiba után az angilai O2 mobilszolgáltató.

A júliusi számlájukra, illetve feltöltőkártyás ügyfelek esetében a következő feltöltésükre adott 10 százalékos kedvezménnyel kér elnézést az O2 azoktól az ügyfelektől, akik mobilja múlt héten nem tudott felcsatlakozni a hálózatra. Mindezek mellé a cég minden egyes felhasználójának postáz egy 10 fontos, több mint 3600 forint értékű vásárlási kupont.

Bár az O2 ügyfeleinek egy része elégedetlen, itthon az ilyen nagylelkűség csak álom. Emlékezetes, a 2009 decemberében hasonló nagyságrendű problémával megküzdő T-Mobile előfizetőnként 10, hálózaton belül lebeszélhető percet nyújtott kárpótlásként az előfizetőknek, ami díjcsomagtól függően kb. 100-800 forintos tételt jelenthet. A német T-Mobile 2009. áprilisi 3 órás leállása után a cég ügyfelei egy egész vasárnap ingyen küldhettek szöveges üzenetet, korlátlan mennyiségben.

Az O2 kárpótlási bejelentése azután történt, hogy múlt szerdán délutántól egy napon át rendszerhiba volt, amely miatt a 23 millió ügyféllel rendelkező mobilszolgáltató több százezer előfizetőjének készüléke nem tudott csatlakozni a hálózathoz. A hanghívásokat, szöveges üzeneteket és a 3G-s adatszolgáltatást is érintő probléma csütörtök késő délutánra hárult el.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!