szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesco Mobile átvállalja a múlt hétvégi, kritikus hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás és sms költségeit az érintett 72 órás időszakban - közölte a cég. Korábban már kiderült: a T-Mobile, a Telenor és a Vodafone is jóváírást ad.

A Tesco Mobile a múlt hét második felében, az extrém időjárási viszonyok miatt az utakon rekedt ügyfeleit igyekszik azzal segíteni, hogy az elakadás időszaka alatti belföldi (nem emeltdíjas) hívásaik és sms-eik költségeit átvállalja. A jóváírásra a 2013. március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Tesco Mobile ügyfeleknek van lehetősége. Az érintett ügyfelek a Tesco Mobile Ügyfélszolgálatán, a 1215-ös telefonszámon jelezhetik igényüket – részletezve az elakadás időpontját és helyszínét – legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.

A Tesco Mobile – az adatok ellenőrzését követően – ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel április 15-éig tölti fel. Az érintett Tesco Mobile ügyfelek a jóváírás pontos összegéről sms-ben kapnak tájékoztatást.

Mint arról korábban beszámoltunk: a március 15-i rendkívüli események miatt a Magyar Telekom minden ügyfelének jóváírást ad, a Vodafone és a Telenor pedig a Tesco Mobile-hoz hasonló módon vállalják át a hóban rekedtek telefon- és sms-költségeit.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!