Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A leszálláshoz előírt sebességnél sokkal lassabban közelítette meg a futópályát az Asiana Airlines 214-es járata szombaton – közölte az amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Felügyelet (NTSB).
A 137 csomós célsebességnél jóval lassabb sebességgel közelített a futópálya felé az AAR 214, "és nem néhány csomós" különbségről beszélünk – közölte az NTSB elnöke. A hivatal vizsgálata szerint a személyzet ezt érzékelve megpróbálták megszakítani a leszállást, de ekkor már késő volt, és a gép a földhöz csapódott – számolt be a USA Today.
Az AP-nek az Asiana Airlines szóvivője azt mondta: bár a gép kapitánya ki volt képezve a Boeing 777-es irányítására, korábban B747-esen repült a San Franciscó-i repülőtérre. Mivel a balesetet szenvedett géptípuson ez volt a pilóta első útja, ezért másodpilótaként egy B777-es tapasztalattal rendelkező társát osztották be mellé.
A szombati, két halálos áldozattal járó balesetet egy repülőrajongó véletlenül videóra rögzítette.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.