Míg tavaly az Apple vezette az angol nyelvű médiában leggyakrabban emlegetett cégek top tízes listáját (165 100-szor említették a nevét), addig ebben az évben a Google már maga mögé utasította – legalábbis ez derül ki a Dow Jones interaktív infografikájából.
2013-ban ugyan kevesebbszer volt szó a Google-ről (123 769), mint tavaly az Apple-ről, azonban ebben az évben az Apple-t is „csak” 120 451-szer említették meg, és ez elég volt ahhoz, hogy a keresőóriás vezesse a toplistát.

A Google ezzel az eredménnyel 7,7 százalékot javított 2012-höz képest, és a leggyakrabban áprilisban és májusban beszéltek róla (trösztellenes eljárások, HTC One Google Edition, Moto X).
Ha ráállunk valamelyik cég nevére az infografikán, láthatjuk a rá vonatkozó „emlegetési” értékeket. Az mindenképpen érdekes, hogy a lista első három helyén tech cég áll (a harmadik a Microsoft).