Mióta 2011-ben felvásárolta az eBay, a GittiGidiyor a rohamos sebességgel fejlődő török e-kereskedelmi piac vezető szereplőjévé nőtte ki magát. 2015-ben, platformjuk fejlesztésének következő lépcsőjeként a török internetes kereskedelmi cég egy olyan termékajánló rendszer után kezdett kutatni, amely megfelel az eBay által támasztott szigorú elvárásoknak, mind megbízhatóság, mind teljesítmény szempontjából. Ennek érdekében tendert írtak ki, amelynek keretein belül saját belső megoldásukat mérték össze a világ kiemelkedő független szolgáltatóival, amelyek közt szerepeltek török, amerikai, illetve európai cégek is.
A magyar Gravity R&D a tesztidőszak végeztével minden konkurens megoldást jelentősen túlteljesített minden meghatározott mérőszám tekintetében – áll a cég közleményében. A Gravity RECO rendszerének ajánlásai 55%-al több konverziót és 1000 ajánlásonként 48%-kal több bevételt generáltak, mint a második legjobban teljesítő tesztelt megoldás. Jelenleg a Gravity R&D által szolgáltatott ajánlások a GittiGidiyor termék, kategória, kosár és fizetés oldalain vannak megjelenítve, valamint a „lejárt hirdetés” és ”nulla keresési találat” oldalakon.
A Gravity R&D napi szinten 5 milliárd személyre szabott ajánlást szolgáltat szerte a világon, ezzel – saját számításaik szerit – havonta több mint 40 millió euró pluszbevételt generálnak az ügyfeleiknek.