szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Meglepő eredményt hozott a legújabb, felhasználói elégedettséget kutató vizsgálat: nem a legújabb iPhone-t érzik magukhoz a legközelebbinek az amerikai vevők.

Az amerikai vevői elégedettséget mérő májusi vizsgálat (American Customer Satisfaction Index, ACSI) egy váratlan befutott eredményezett – számolt be a 9to5 Mac. A felmérés során egy éven keresztül több mint 36 ezer felhasználótól gyűjtöttek adatokat. A vevői elégedettséget egy 100-as skálán mérik, és idén májusban 87 ponttal az az Apple-telefon került az élre, amelynél egy iPhone 5s házába egy iPhone 6s tudását tették, azaz a tavaly megjelent iPhone SE. Persze azért az iPhone 7 Plus, és a Galaxy S6 edge+ sem maradt le nagyon, 86-86 pontot értek el.

Apple

Ugyancsak érdekes, hogy az Egyesült Államokban, ahol vitathatatlan az iPhone népszerűsége, a 4., az 5. és a 6. helyen Galaxyk (Galaxy S6 edge – 85 pont, Galaxy S7- 84 pont, Galaxy S7 edge – 84 pont) végeztek, és csak utánuk jönnek 83 pontos iPhone-ok (iPhone 6 Plus, iPhone 6s Plus, iPhone 7). A lista élén tehát nem az Apple legcsúcsabb telefonja áll, persze az is igaz, hogy a vevői elégedettség nem feltétlenül a teljesítménytől függ, hanem attól, hogy mennyire jól működik a készülék, mennyire felel meg a felhasználó elvárásainak.

Az iPhone SE 14 hónappal ezelőtt jelent meg a nagykijelzős telefonok megfelelő áru alternatívájaként azok számára, akik a kisebb méreteket kedvelik. Idén még meg is duplázta az Apple a készülék tárolóhelyét. Úgy hírlik, lesz 2017-es iPhone SE is, az eddigi értesüléseket itt foglaltuk össze.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!