szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Facebookon tett közzé állásfoglalást a német T-Systems, miután az elmúlt napokban a magyar felhasználók értékelése miatt lejtőre került a Facebook-oldaluk.

Földcsuszamlás-szerű jelenetek játszódtak le a németországi T-Systems Facebook-oldalán, miután a BKK-botrány miatt haragra gerjedt magyar felhasználók péntek óta 1 csillagos értékelésekkel bombázzák azt. A németek az oldalon közölték, hogy a magyar felhasználók szörnyű vádakkal illetik őket – a T-Systems nemzetközi hálózatában dolgozó több mint 40 ezer szakembert.

Az angol nyelvű bejegyzésben ezután röviden összefoglalják a BKK-botrányt, és az összefoglalóban rögtön előkerül a T-Systems Magyarország által is hangoztatott érv, amely szerint csak az ilyenkor szokásos eljárásrend miatt tettek feljelentést.

A T-Systems anyavállalata ezután kifejti: úgy gondolják, hogy ha valaki nem okoz jelentős kárt egy ilyen incidensben, etikusan jár el, akkor inkább jutalmazni kellene, nem büntetni. A tájékoztatás szerint a német anyavállalat jelenleg is próbál további részleteket megtudni a helyzetről a Magyar Telekomtól és a T-Systems Magyarországtól.

Ha értesülni szeretne az ügy fejleményeiről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!