Na, valahogy így kellett volna már eleve kinéznie a BKK online shopjának
A BKK T-Systems által készített e-jegyrendszere nem csak biztonsági szempontból vet fel kérdéseket. A korszerű dizájnt és a felhasználói élményt is nyugodtan számonkérhetjük a rendszertől. Egy tervező megmutatta, szerinte hogyan is kellene kinéznie a rendszernek.
hvg.hu
Korpai Dániel véleménye szerint az elmúlt években meglehetősen pozitív irányba fejlődött dizájn tekintetében a BKK, éppen ezért volt számára meglepő a két hete debütált BKK online shop, amely „inkább hasonlított egy 2000-es évek elején készített honlaphoz, mint egy 2017-nek megfelelő webalkalmazáshoz”. Az ötletét a Szifon.com-on publikáló dizájner úgy véli, hogy egy kritika csak akkor hasznos, ha nem csak a negatív tulajdonságokra világítunk rá, hanem konstruktív módon egyfajta javaslatot is adunk arra, hogy mi lenne a megfelelő megoldás – éppen ezért készített egy koncepciót arra, hogy hogyan is nézhetne ki a BKK Online Shop mobilverziója.
Teljesen átgondolatlan, vagy valamilyen hátsó szándék vezérli a plázastop tervezett szigorítását, amely a boltok napi működésén túl a kereskedelmiingatlan-piacot is ellehetetleníti.