Úgy gondolta az Apple, érdemes még jobban felhívni a figyelmet a MacBookra Japánban. S ha már a távoli szigetországról van szó, van-e jobb mód erre, mint egy animés reklám?
hvg.hu
Új hirdetést tett közzé az Apple Japánban, amely a MacBookot (és MacBook-szerű laptopokat) mutat különféle anime jelenetekben. A reklám központi gondolata, hogy mennyire általános és milyen egyszerűen felismerhető egy MacBook. Ezt igen trükkösen jelenítette meg az Apple: valójában egyik laptoponak sincs „igazi” Apple logója a jelenetekben, azonban a gépek azonnal felismerhetők tiszta ezüstös vonalaik, fekete billentyűzetük miatt. Érdekes látni, milyen jópofa kvázi-logókat talált ki az Apple (például a duplaharapásos almát vagy a szivet).
YouTube/Apple
És persze az is kiderül, hogy milyen sokféle célra használható egy MacBook, a tartalomkészítéstől kezdve az oktatáson, a munkán, a zenén át egészen a szórakoztatásig. Még az EarPods, illetve az AirPods is feltűnik, természetesen ezek az eszközök is logó nélkül.
A reklám egyébként ugyanakkor jelent meg, amikor kiderült, az Apple termékmegjelenítési szabályzata nem teszi lehetővé, hogy a „rosszfiúk” iPhone-t használjanak a filmekben. Egyelőre nem tudni, hogy hasonlóan szigorú szabályok vonatkoznak-e az Apple laptopjaira és tabletjeire is.
Donald Trump hangsúlyozta, hogy az iráni atomlétesítmények bombázása nem jelenti azt, hogy az USA háborúban állna. Évtizedek óta érvelnek hasonlóan amerikai elnökök, s alkotmányjogi értelemben az USA 1942 óta nem üzent hadat senkinek.
A kormányfő Diogo Jotáról, Lázár Jánosról és a Tisza Pártról is beszélt egy videós interjúban, meg arról, hogy a felesége szólt neki: ne engedjen be egy migránst sem.