szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy gondolta az Apple, érdemes még jobban felhívni a figyelmet a MacBookra Japánban. S ha már a távoli szigetországról van szó, van-e jobb mód erre, mint egy animés reklám?

Új hirdetést tett közzé az Apple Japánban, amely a MacBookot (és MacBook-szerű laptopokat) mutat különféle anime jelenetekben. A reklám központi gondolata, hogy mennyire általános és milyen egyszerűen felismerhető egy MacBook. Ezt igen trükkösen jelenítette meg az Apple: valójában egyik laptoponak sincs „igazi” Apple logója a jelenetekben, azonban a gépek azonnal felismerhetők tiszta ezüstös vonalaik, fekete billentyűzetük miatt. Érdekes látni, milyen jópofa kvázi-logókat talált ki az Apple (például a duplaharapásos almát vagy a szivet).

©

És persze az is kiderül, hogy milyen sokféle célra használható egy MacBook, a tartalomkészítéstől kezdve az oktatáson, a munkán, a zenén át egészen a szórakoztatásig. Még az EarPods, illetve az AirPods is feltűnik, természetesen ezek az eszközök is logó nélkül.

A reklám egyébként ugyanakkor jelent meg, amikor kiderült, az Apple termékmegjelenítési szabályzata nem teszi lehetővé, hogy a „rosszfiúk” iPhone-t használjanak a filmekben. Egyelőre nem tudni, hogy hasonlóan szigorú szabályok vonatkoznak-e az Apple laptopjaira és tabletjeire is.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!