Digitális asszisztens szolgáltatást indított a K&H Bank Magyarországon is, azt követően, hogy az anyavállalat KBC már hasonlót használ Belgiumban, Csehországban, Bulgáriában, Szlovákiában.
Mint a bank közleményében írta, Kate-et már közel 110 ezer magyar ügyfél kipróbálta, mintegy 94 ezer kérdést intéztek hozzá, ezek harmadát szóban. Az robotasszisztens felismeri a leggyakrabban használt funkciókat, vagy elvezet a keresett helyre. A következő hónapokban a most elérhető mintegy 30 funkció továbbiakkal bővül majd.
A vállalati ügyfelekre még nem terjesztették ki a szolgáltatást, a jövőben vizsgálják ezt a lehetőséget. A csoport három éve indította Kate fejlesztését, a magyar piacon egy éve dolgoznak rajta.
Programozható pénzt ad ki a K&H anyavállalata, holnap lesz az első nagy tesztje
Első európai pénzintézetként a KBC készen áll blokklánc-technológiára épülő saját digitális érméje, a Kate Coin bevezetésére - jelentette be Johan Thijs, a KBC csoport vezérigazgatója.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.