Már több mint 100 000 000 ember gondolja úgy, megéri előfizetni a YouTube-ra

Bár a pénztárcáját szinte mindenki félti, vannak olyan szolgáltatások, amelyekért megéri kinyitni. Úgy tűnik, jó lóra tett a Google fizetős szolgáltatásaival, a YouTube Premiummal, illetve a YouTube Musickal, ugyanis ezek együttesen immár több mint 100 millió feliratkozóval dicsekedhetnek.

  • hvg.hu hvg.hu
Már több mint 100 000 000 ember gondolja úgy, megéri előfizetni a YouTube-ra

Nem szeretünk fizetni, de vannak olyan dolgok, amikért mégis csak hajlandók vagyunk pénzt adni. Ilyen például az, hogy ne kelljen reklámokat elviselni a YouTube-on, letölthessünk tartalmakat offline megnézéshez, vagy hogy alkalmazáson keresztül kényelmesen tudjunk hozzáférni minden olyan zenéhez és videóhoz, amely megtalálható a legnagyobb videómegosztó oldalon. Éppen ilyenek miatt vágott bele YouTube előfizetések indításába, a YouTube Premiumba és a YouTube Musicba.

Hogy jó lóra tett, azt a számok is bizonyítják: a vállalat friss jelentése szerint a szóban forgó szolgáltatások együttesen több mint 100 millió feliratkozót számlálnak a világon. (Igaz, a legfrissebb statisztikák tartalmazzák azokat is, akik jelenleg éppen ingyenes próbaverzió alatt használják a szolgáltatásokat.)

A 2015-ben indított YouTube Premium és a YouTube Music zenei szolgáltatás több mint 100 országban elérhető. Kedvelt előnyük a reklámmentesség mellett a mobilos alkalmazással háttérben folytatható lejátszás. Egy éve a podcastek is bekerültek a YouTube Music fókuszterületei közé. A legújabb fejlesztések pedig természetesen a mesterséges intelligenciáról szólnak.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.