Az elmúlt időszakban sokszor röppentek fel olyan pletykák a világ legnépszerűbb zenei streamingszolgáltatója, a Spotify körül, hogy rövidesen a fizetős csomagban is megjelenhetnek a reklámok.
A dologra bizonyára csak ráerősített, hogy egy hiba miatt a prémium előfizetők egy része is reklámokkal találkozott zenehallgatás közben, de ezt gyorsan javította a svéd cég – megjegyezve, hogy ez tényleg nem volt szándékos. A pletykák azonban ezzel nem szűntek meg, és a közösségi médiában újra és újra felröppent, hogy valamilyen formában a fizetős Spotify is tartalmazhat majd reklámokat.
Ezek annyira elterjedtek, hogy már a cég is kénytelen volt megszólalni az ügyben: egy rövid, lényegretörő X-bejegyzés formájában.
„Az a pletyka terjed, hogy a Spotify reklámokat helyez a prémium zenei csomagjába. Ez nem igaz. A prémium zenehallgatás mentes a reklámoktól, és ez így is marad“ – írják. Az Android Authority megjegyzi: a cég az elmúlt napokban gyakran válaszol a témát feszegető felhasználók bejegyzéseire is.
Úgy tűnik tehát, hogy a Spotify valóban nem tervezi a fizetős csomagjai elárasztását reklámokkal, noha a streamingpicon ez nem lenne példátlan: a Netflix például bizonyos régiókban már bevezetett ilyen opciót, felváltva a korábbi alap díjcsomagot. De más szolgáltatók is mérlegelik, vagy már tesztelik is ilyen előfizetési szint bevezetését.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.