szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Hogy az Apple rajongók képesek mindenért kétszer (néha tízszer) annyit fizetni, az régóta tudott tény: ők azok, akik...

Hogy az Apple rajongók képesek mindenért kétszer (néha tízszer) annyit fizetni, az régóta tudott tény: ők azok, akik fogkonyak az úgynevezett „prémium service” termékekre és szolgáltatásokra. Magyar nyelvre lefordítva ez annyit tesz, hogy míg egy átlagos felhasználó három merevelemezt vásárol kb. hatvanezer forintból, ezeket RAID-be köti, és készen is van az otthoni backup-rendszer, addig egy Apple vásárló egy darab lemezt vásárol százötvenezerért: igaz, ennek Time Capsule a neve, és szép fehér, valamint van rajta alma logó. (Valószínűsíthető, hogy odabenn mindkettőben ugyanaz a Samsung merevlemez hardver ketyeg…)

Az Orbitz legutóbbi kutatása szerint azonban az Apple felhasználók nem csak a számítógépes cuccokért fizetnek többet! Az utazásokkal foglalkozó oldal azt vizsgálta mennyit költenek a felhasználók a szállodákban, ekkor született a meglepő eredmény: az Apple termékek használói 20-30 dollárral többet költenek éjszakánként, hajlamosabbak a drágább (és kényelmesebb) szobákat és vacsorákat igénybe venni. Már csak az a kérdés: ha egy Windows felhasználó az átlagos árat fizeti a hotelekben, az Apple-boy pedig a többszörösét, akkor mennyiért száll meg egy éjszakára egy Linux-guru?

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!