Elkészült a Twitter első, saját tévéreklámja – a 2012 Pocono 400 Nascar verseny (nálunk ez ismeretlen fogalom, de az...
techline.hu
Elkészült a Twitter első, saját tévéreklámja – a 2012 Pocono 400 Nascar verseny (nálunk ez ismeretlen fogalom, de az USA-ban rengetegen nézik, ha nem is Superbowl, de hasonló) szüneteiben máris bemutatásra került.
A reklámban Brad Keselowski Nascar versenyzőt láthatjuk; kérdés, hogy egészen pontosan mit is akar reklámozni a tévénézők számára a Twitter? Amennyiben csak az a cél, hogy „emberibb” arcot adjon a szolgáltatásnak és a cégnek, akkor tökéleteses – ez a Google esetében is bevált a szuperkupa alatt sugárzott, megható és aranyos reklámok segítségével. Lássuk a reklámot! (Igen rövid, összesen 16 másodperc lett).
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.