Elkészült a Twitter első, saját tévéreklámja – a 2012 Pocono 400 Nascar verseny (nálunk ez ismeretlen fogalom, de az...
techline.hu
Elkészült a Twitter első, saját tévéreklámja – a 2012 Pocono 400 Nascar verseny (nálunk ez ismeretlen fogalom, de az USA-ban rengetegen nézik, ha nem is Superbowl, de hasonló) szüneteiben máris bemutatásra került.
A reklámban Brad Keselowski Nascar versenyzőt láthatjuk; kérdés, hogy egészen pontosan mit is akar reklámozni a tévénézők számára a Twitter? Amennyiben csak az a cél, hogy „emberibb” arcot adjon a szolgáltatásnak és a cégnek, akkor tökéleteses – ez a Google esetében is bevált a szuperkupa alatt sugárzott, megható és aranyos reklámok segítségével. Lássuk a reklámot! (Igen rövid, összesen 16 másodperc lett).
Tíz éve kapcsolták hálózatra az első piaci alapon, uniós támogatás nélkül épített napelemes erőművet. A jászágói beruházás fő ígérete az volt, hogy 2025-re ingyen termeli az áramot. Megnéztük, így lett-e.