Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Valószínűleg túl későn kezdtek fékezni a vonat irányítói, ezért siklott ki a francia szupervonat, a TGV egyik próbafutást végző szerelvénye szombat délután Eckwersheimnál, Strasbourgtól 12 kilométerre északra. A francia vasút vizsgálja azt is, miért voltak gyerekek a próbázó vonaton.
A szupervonat két kocsija a folyóba esett, amely felett átívelt a vasúti híd.
A szerelvényt túl későn fékezték le egy olyan szakasz előtt, amelyen azért kellett volna lassítani, mert ott régebbiek a sínek.
Nemcsak a fékezéssel volt gond. Kiderült, hogy a vezetőfülkében az engedélyezett négy helyett hét ember volt. A szerelvényen összesen 53 ember volt, köztük valamiért gyerekek is. Összesen 42-en sérültek meg, 10 és 15 év közötti gyerekek is. A halottak száma 11.
Az 1981 óta létező TGV történetében ez volt eddig a legsúlyosabb baleset.
Guillaume Pepy, a francia vasút elnöke azt mondta, hogy a szerencsétlenség nyilvánvalóan nem történt volna meg menetrend szerint üzemben, mert éles helyzetben működésbe lép az automata fékrendszer – derül ki az AFP hírügynökség beszámolójából.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.