Regisztráció
 • 
Bejelentkezés
 •   •  twitterlogo •  rsslogo Hírcsatornák

BEJELENTKEZÉS



Kedves regisztrált látogatónk!

Felhívjuk figyelmét, hogy hosszú átmeneti időszak után mától csak e-mailcímével tud bejelentkezni oldalunkra. Amennyiben nem emlékszik, azonosítóját milyen címmel regisztrálta, írjon levelet munkatársainknak a hvg.hu@hvg.hu címre!

Ha még nem regisztrált a HVG Online rendszerében, akkor ide kattintva megteheti.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük a jelszóemlékeztetőt.

Ha szeretné újra megkapni a regisztrációja véglegesítéséhez szükséges aktivációs kódot, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük az aktivációs levelet.

HVG.HU \ CÍMKE \

KÁVÉFOGYASZTÁS

Újabb érv a napi három csésze kávé mellett

Az amerikai Országos Rákkutató Intézet legújabb kutatásából az derült ki, hogy azok az idősebb felnőttek, akik naponta legalább három csésze kávét isznak, 10 százalékkal kisebb valószínűséggel halnak meg a gyakori halálokok következtében.

szerző Medipress idő 2012. május 22., kedd, 10:54

A kávé még mindig jó üzlet

A Tchibo csaknem 8 százalékkal tudta növelni magyarországi forgalmát, a társaság a napokban webáruházat nyitott, amitől piacvezetői pozíciójának megerősítését várja.

szerző hvg.hu idő 2012. március 28., szerda, 15:47

Ilyen egyszerű lenne megelőzni az Alzheimer-kórt?

A rendszeres kávéfogyasztás csökkentheti az Alzheimer-kór kockázatát, mert magasan tartja a vér koffeinszintjét. Kutatók idős embereket követtek nyomon négy éven át. Kiderült, hogy akiknél a legmagasabbnak bizonyult a stimuláns szer szintje a vérben, azoknál ritkábban alakult ki az értelmi leépüléssel járó betegség.

szerző Medipress idő 2012. március 27., kedd, 11:07

Felejtsük el a kávét? Belélegezhető koffein kerülhet piacra

A Harvard Egyetem egyik professzora új csodafegyvert fejlesztett ki fáradtság ellen, így könnyen lehet, hogy az általa feltalált, rúzs méretű tubus, amelyből egy pillanat alatt magunkba szippanthatjuk a szükséges koffeinmennyiséget, hamarosan lesöpri a porondról az olyan jól bevált élénkítőszereket, mint a kávé vagy az energiaitalok.

szerző Medipress idő 2012. február 14., kedd, 10:59

A koffein újabb hosszú távú hatása derült ki

Az amerikai Nemzeti Egészségügyi Intézet vizsgálata szerint azok az ázsiai nők, akik napi 200 milligrammnál több koffeint fogyasztanak naponta – ez nagyjából két csésze presszókávénak felel meg – számíthatnak arra, hogy megemelkedik szervezetük ösztrogénszintje.

szerző Medipress idő 2012. február 03., péntek, 13:22

Hallucinációt okozhat a túl sok kávé

A tudósok arra figyelmeztetnek, hogy a túl sok kávéfogyasztás hallucinációhoz is vezethet. Akár már napi öt csésze fekete esetében tapasztalhatjuk, hogy valójában nem létező hangokat hallunk.

szerző Medipress idő 2011. június 10., péntek, 13:54

Nincs bizonyíték arra, hogy a kávézás növeli a magas vérnyomást

A korábbi aggodalmakkal ellentétben nincs rá bizonyíték, hogy a napi több kávé fogyasztása növeli a magas vérnyomás betegség kialakulásának kockázatát - állítják tanulmányukban amerikai kutatók.

szerző MTI idő 2011. április 22., péntek, 09:51

VIDEÓK
további videók »
HIRDETÉS
HVG Vallalkozas

    Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

    X