szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Európa fűszere címmel készített imázsfilmet Budapestről a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amely ezzel átfogó, a fővárosra összpontosító nemzetközi kampányt indít.

Május 15-tól júliusig online, print és televíziós felületeken hirdet majd az ügynökség a legfontosabb küldőpiacokon, hogy minél több külföldi turistát vonzzanak Budapestre. A CNN-en például több mint 800 alkalommal sugározzák majd a videót.

A most induló kampány fő célja, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, "amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára". Azt szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell.

Ilyen szemmel érdemes tehát nézni az új budapesti imázsvideót, amely az ügynökség szerint kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát és virágzó divatot. Azaz röviden: Budapest Európa fűszere.

--- voting control ---
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!