szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Így inkább senki se próbáljon bókolni.

Időről időre világszerte ismert színészek elvállalnak egy sima tévéreklámot. George Clooney eleganciája most már végérvényesen összeforrt a Nespressóval, és Hugh Jackman is elég jól mutatott a Lipton reklámokban.

A Marvel-filmek Lokijaként elhíresült Tom Hiddleston próbálkozása viszont meglehetősen kínosan sült el – és érzi is, süt az arcáról, hogy menekülne az egész helyzetből.

Az történt, hogy Hiddleston elvállalta az amerikai Centrum multivitamin kínai sugárzásra szánt reklámját. A reklámot szubjektív beállítással vették fel, ami azt jelenti, hogy mindent a néző szempontjából látunk. Az azonosulási nehézségek miatt ezt a megoldást a filmesek némi kísérletezés után elengedték, a pornóban viszont elég elterjedt. Értjük, miért.

Ebben a reklámban az történik, hogy felébredünk egy világos lakásban, lesétálunk a konyhába, ahol egy idegen készíti éppen a reggelinket.

Nem is idegen, hiszen ez Tom Hiddleston!

A színész nyers zöldségeket halmoz egy tányérra, megspékeli egy tükörtojással, majd bánatos kutya tekintettel megkérdezi, hogy rendben van-e, hogy megborsozta.

Nem, ez nem az a tekintet, amivel Hiddleston olyan népszerű lett, inkább zavart szégyent sugall:

Nem értem, hogy kerülök ide, rém kínos az egész. Hol a kijárat?

És valóban, mire magunkhoz térnénk, már veszi is a kabátját, és az elfoglaltságaira hivatkozva elszelel. Persze előtte még idekínálja a multivitamint, és bókolni is próbál.

De, jaj, soha senki ne mondja nekünk ilyen fejjel, hogy jól nézünk ki...

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!