szerző:
hvg.hu

Dirk Gerkens szerint a TV2 mára utolérte az RTL Klubot, az állami hirdetések, hát azok csak úgy megjelentek, és a tévé nem hajtotta el az ablak alatt felbukkanó milliárdokat.

Interjút közöl a MédiaPiac Dirk Gerkensszel, a TV2 vezérigazgatójával. Az interneten elérhető részletben az RTL Klubnak első fokon 120 millióval tartozó üzletember azt fejtegeti, utolérték, sőt van, amikor le is hagyják a nagy rivális RTL Klubot - különösképpen ragaszkodik ahhoz, hogy ne a piacon megszokott 18-49-es korcsoportban elért nézettségi eredményeket vegyék alapul, hanem a 18-59-es korcsoportot.

Arról is beszél, hogy szerinte nem torzítja a piacot a TV2 javára a hirtelen náluk megjelent óriási mennyiségű állami hirdetés. "Volt egy csomó eladatlan reklámidőnk, aztán beestek az állami hirdetések", magyarázza Gerkens, hogy esett a dolog Andy Vajna kereskedelmi tévéjénél. "Volt piaci vásárló bőven, de mi mégis úgy döntöttünk, hogy befogadjuk az állami hirdetéseket."

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!