Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Nem hosszabbítaná meg a szaktárca az év végén megszűnő offshore-adóamnesztiát, így ősszel rohamra indulhatnak a külföldi vagyonukat hazahozni akaró, és a mentességért akár adófizetésre hajlandó üzletemberek; a lehetőség eddig 35 milliárd forintot csábított haza - írta a Magyar Nemzet csütörtökön.
A kedvezményes szabály szerint ha egy üzletember hazautalja a külföldről származó, vagy offshore cégben, külföldi bankszámlán tartott pénzét, és itthon 10 százalék adót fizet, a vagyon eredetét sem a magyar adóhatóság, sem az igazságszolgáltatás nem firtathatja. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal a lapot úgy tájékoztatta, hogy e szabály 2011-ben 2,9 milliárd, az idén az év első hónapjában 600 millió forint adóbevételt hozott, vagyis mintegy 35 milliárdnyi vagyon érkezett az országba. A lappal a szaktárca azt közölte, nem tervezi az offshore-amnesztia meghosszabbítását.
Nink Gabriella, a KPMG igazgatója szerint az eddigi 35 milliárd forint többszöröse lehet külföldi bankokban, cégekben, ám tulajdonosaik egyelőre kivárnak. Hozzátette, hogy a nemzetközi hitelezőkkel való megállapodás döntésre sarkallhatja az amnesztiával kacérkodókat, ezért ősszel akár nagyobb roham is indulhat a lehetőségért - írta a Magyar Nemzet.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Még mindig téma a budapesti Pride.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
Máté Gábor 15 év után távozik.