szerző:
hvg.hu

Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.

Már idén tavaszra elkészül az a technikai fejlesztés a Facebooknál, melynek segítségével a vállalatok marketing célú üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak a Messengerben – derül ki egy, a TechCrunch által megszerzett kiszivárgott dokumentumból.

A Facebook által nem kommentált leírás szerint a vállalatok csak azoknak küdhetnek majd a Messengerben marketing célú üzeneteket, akikkel már kapcsolatba (üzenetváltásba) kerültek korábban a Facebookon. A kiszivárgott dokumentum ezért azt javasolja a cégeknek, hogy már most próbáljanak előidézni üzenetváltásokat a rajongókkal/felhasználókkal, hogy amikor bekapcsolják a hirdetős funkciót, akkor ezeket az embereket máris elérhessék a reklámjaikkal.

Arról egyelőre nincs információ, hogy a messengeres hirdetések pontosan milyenek is lesznek, de jó esély van rá, hogy legkésőbb a Facebook áprilisban esedékes F8 fejlesztői konferenciáján már szó lesz róla.

Ha értesülni szeretne arról, mikor élesítik az újdonságot, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!