Merthogy a gépnek például hiába van kormánya, nem lehet irányítani, sőt, ülés sincs rajta, és nagyon fékezni sem lehet mivel. Cserébe viszont repül, igaz, ennek nagy ára van: az eszközről le kellett szerelni minden olyan dolgot, ami egyébként biztonságosabbá tette volna a repülést. A propellerek elé ugyan szerelt egy plexit, de a rendszer alulról alapvetően nyitott, és a videóban látható borulásokat elnézve nem lennénk benne biztosak, hogy nem vágná le azonnal az ember lábát.
Persze nem ő az egyetlen, aki repülő motoron gondolkodott, sőt, ez manapság egyre népszerűbb téma. A Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft. csapata például saját drónbiciklit fejlesztett, ami olyan jól sikerült, hogy tavaly decemberben Dubajban kezdték árulni. A Flike-ról bővebben itt írtunk.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.