Médiaturné az eredményes európai megjelenésért

1 perc

2005.02.09. 15:54

Az Avantgarde Group új szolgáltatáscsomagja a magyar szervezetek és vállalatok kommunikációját emeli pán-európai szintre.

A médiaszolgáltatások európai press office, üzenetarchitektúra, szerkesztőségi naptár és médiaturné elemekből állnak. A cég elsőként a Budapest Airport privatizáció előtti pán-európai médiaturnéját szervezte meg. Ennek keretében két nap alatt találkoztak a Bloomberg, a Dow Jones/Wall Street Journal Europe és a Frankfurter Allgemeine Zeitung képviselőivel Frankfurtban, illetve a Financial Times-szal, a Dow Jones-szal, az ACI Europe Airport Business-szel Londonban.

A turné eredményeképpen a 85 millió háztartásban és 340 ezer hotelszobában elérhető CNBC Europe pénteken élő interjút sugárzott Hárskuti Jánossal, a Budapest Airport vezérigazgatójával. A találkozót követően azonnal cikkeket közölt a Dow Jones és a Bloomberg is.