Révész Sándor: A konzumidióta reklám együtt jár a szabadsággal, de az államnak lenne dolga

Ha az ellenzéknek szándékában áll, hogy az állam és a televíziós reklámok viszonyában is az ellenkezőjét tegye annak, amit a jelenlegi, "idiótaképző kormány" tesz, akkor ezt sürgősen jeleznie kellene. Vélemény.

  • Révész Sándor Révész Sándor
Révész Sándor: A konzumidióta reklám együtt jár a szabadsággal, de az államnak lenne dolga

Képzeljük el, hogy a lányai egészséges lelki fejlődésére kényes apa vasárnapra virradó éjszaka kettő órakor 18 éven aluliaknak nem ajánlott erotikus filmet néz ex-Mészárosné tévécsatornáján, s amikor két gusztusosan bemutatott nemi aktus között bejön a 12 éven aluliaknak nem ajánlott reklámblokk, beengedi tizenhárom éves leányát, hogy lássa, milyen sárga dobozosra gerjednek a fájós derekú öregek. Ellenben kisebbik leányát szigorúan távol tartja a képernyőtől!

Ez így persze még nincsen rendjén. Hiszen a reklámblokkot nem lehet egy műsornak tekinteni és akként minősíteni, hiszen az egészen eltérő tartalmú és jellegű, más-más alkotók által előállított művekből áll. Minden reklámot és ajánlót külön kell minősíteni, és akkor a, mondjuk, hétéves kisleányt is be lehet szólítgatni, ki lehet küldözgetni, reklámról reklámra.

Fölöttébb életszerű föltevés, hogy egy olyan családban, ahol egy 12 éven aluli gyereknek megengedik, hogy éjszaka fennmaradjon és tévét nézzen, komolyan vesznek bármiféle karikát a képernyőn!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.