Révész Sándor: A konzumidióta reklám együtt jár a szabadsággal, de az államnak lenne dolga
Ha az ellenzéknek szándékában áll, hogy az állam és a televíziós reklámok viszonyában is az ellenkezőjét tegye annak, amit a jelenlegi, "idiótaképző kormány" tesz, akkor ezt sürgősen jeleznie kellene. Vélemény.
Képzeljük el, hogy a lányai egészséges lelki fejlődésére kényes apa vasárnapra virradó éjszaka kettő órakor 18 éven aluliaknak nem ajánlott erotikus filmet néz ex-Mészárosné tévécsatornáján, s amikor két gusztusosan bemutatott nemi aktus között bejön a 12 éven aluliaknak nem ajánlott reklámblokk, beengedi tizenhárom éves leányát, hogy lássa, milyen sárga dobozosra gerjednek a fájós derekú öregek. Ellenben kisebbik leányát szigorúan távol tartja a képernyőtől!
Ez így persze még nincsen rendjén. Hiszen a reklámblokkot nem lehet egy műsornak tekinteni és akként minősíteni, hiszen az egészen eltérő tartalmú és jellegű, más-más alkotók által előállított művekből áll. Minden reklámot és ajánlót külön kell minősíteni, és akkor a, mondjuk, hétéves kisleányt is be lehet szólítgatni, ki lehet küldözgetni, reklámról reklámra.
Fölöttébb életszerű föltevés, hogy egy olyan családban, ahol egy 12 éven aluli gyereknek megengedik, hogy éjszaka fennmaradjon és tévét nézzen, komolyan vesznek bármiféle karikát a képernyőn!