Landolt a Csendes-óceánban Kapu Tiborék űrhajója, kezdődik a legénység kiemelése – élő videó
Hétfőn vált le a Nemzetközi Űrállomásról a magyar kutatóűrhajóst is szállító Dragon űrhajó. Kövesse velünk, cikkünk folyamatosan frissül!
A mozdonyok egyre nagyobb része van túl az ötven éven, a vasúti fővonalakon a mostani menetidő tartásához is egymilliárd eurós hitel kellene, a mellékvonalakat pedig gyakorlatilag feladta az állam.
Újra a vasút eszközeinek életkora lett a téma, miután hétfő hajnalban a Keleti pályaudvarnál kisiklott egy utasokat nem szállító szerelvény. Arról ugyan Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója gyorsan igyekezett megnyugtatni mindenkit, hogy a mostani eset nem állt összefüggésben az augusztusival, amikor egy InterCity siklott ki, az utas ettől még nem lesz boldogabb. De a vasutas sem – főleg azért, mert a rendszer rendkívül sok problémája ugyanarra az okra vezethető vissza: elavultak az eszközök, és annyira elhanyagolták a cseréket és felújításokat az évtizedek alatt, hogy most már egyszerre kellene túl sokat költeni a szinten tartásra is.
Igaz ez a forgalom négy kulcsfontosságú elemére: a mozdonyokra, a vagonokra, a váltókra és a sínekre is. A kormány nemrég jelentett be egy 1500 milliárd forintos vasútfejlesztési programot, csakhogy ha találnának is ennyi pénzt, az akkor is csak kármentésre lenne elég.
Hogy a mozdonyállomány mennyire régi, arról a MÁV hivatalos statisztikája ad nagyon szemléletes képet.
Hétfőn vált le a Nemzetközi Űrállomásról a magyar kutatóűrhajóst is szállító Dragon űrhajó. Kövesse velünk, cikkünk folyamatosan frissül!
Bár a kormány mind az ipari, mind a háztartási méretű szolárfejlesztéseknél behúzta a féket, a kapacitások bővülnek, sorra dőlnek a rekordok.
A miniszterelnök vejeként megtanulta, hogy bizonyos dolgoktól távol kell magát tartania – nyilatkozta az épp Amerikába készülő üzletember.
A kormánybiztos aggodalmai nem jutottak el a katonakoporsókról és a kerítést átvágó Magyar Péterről készült kamuvideók készítőihez.
Időnként a szél is viharos lehet.
40 hektárnyi nádas kiirtása, több száz tonna beton beépítése, 13 milliárd forint elköltése és három év állás után.
Közigazgatási hatósági eljárásban vizsgálják halálának körülményeit.
Továbbra sincs egyértelmű bizonyíték a kárpátaljai magyar férfi megverésére.