
Ez történik, ha az interneten vásárol
Mára mindannyian hozzászoktunk, hogy pár kattintással megrendeljük online a nagybevásárlást, házhoz hozatjuk az online kosarunkba helyezett ruháinkat, kedvenc cipőinket. Ezalatt bele se gondolunk, hogy hány ember összehangolt munkájára van ehhez szükség, milyen hatalmas raktárépületekben állnak a termékeink, amelyeket pontosan szortíroznak, tárolnak, szorgos targoncák fel és lepakolják őket, hogy végül, mi elégedetten kézbe vegyük, amit kinéztünk magunknak.
Podcastunkban benéztünk a kulisszák mögé:

A logisztika az egész világot átfonó hálózatával, megoldásaival a társadalom működésének talán egyik legfontosabb alappillérévé vált. A raktárépületekben dolgozó gépeknek pedig sebességben, hatékonyságban, energiatakarékosságban muszáj lépést tartaniuk az elvárásokkal. A környezettudatos megoldások, a zéró emissziós célok az elmúlt évek intralogisztikai megoldásait is felforgatták.

Milyen új megoldásokkal válaszol a targoncagyártás és működtetés az új kihívásokra? Mennyivel költséghatékonyabbak az új lítium-akkumulátoros targoncák? Hogyan tudja az intralogisztika kielégíteni az egyre fokozódó igényeket úgy, hogy közben a földi erőforrásokkal is a legjobban gazdálkodjék? Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolását segíti mai műsorunkban a Jungheinrich két szakembere: Korcsmáros Ádám portfóliómenedzser és Végi Ádám energetikai szakértő.
Az adás a HVG BrandLab Youtube-csatornáján is elérhető:
A tartalom a Jungheinrich Hungária Kft. megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában jött létre. A tartalom előállításában a hvg.hu és a HVG hetilap szerkesztősége nem vett részt.