szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A New York Auto Show Chevrolet standjának látogatói találkozhatnak a GM három mini koncepcióautójával. A kreatív Chevrolet Beat, Chevrolet Groove és Chevrolet Trax ötletesen viszi át a városi élet energiáját, sokszínűségét és érdekességét mutatós, szórakoztató, kis fogyasztású és értékes autókba.

Mindhárom a dél-koreai Incheon formatervező stúdió műve, amely egyike a GM világszerte megtalálható 11 ilyen műhelyének. A Chevrolet Beat, egy mini-sportkocsi prototípusa Indiában készült, a Chevrolet Groove és Trax városi crossoverek pedig a GM Tech Centerben (Warren, Michigan, USA). A három takarékos motor egyike dízel.

© GM Media

A Beat fronthajtású, háromajtós, lejtőshátú, személyre szabható kocsi, 1,2-es benzines turbómotorral és automatával. A Groove sárvédői izmosan domborodnak, szélvédője meredeken áll. Kurta gépteteje és nagy utastere hosszabbnak mutatja a valóságosnál. Első kerekeit kicsiny, hatékony, egyliteres dízelmotor hajtja. A Trax városi crossover, megfizethető összkerék-hajtásával otthonosan mozog földúton és utcákon, és külleme is a robusztus szabadidő-autóé: lökhárítója hatalmas, tetősínje van, pótkerekét hátul viseli. Egyliteres benzinmotor hajtja.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

automenedzser.hu Autó

Autóteszt: a kistigris nagy tigrise

Ha Koreát Ázsia kistigrisének nevezik, akkor az Epicát hívhatjuk a kistigris nagy tigrisének. Félni nem kell tőle, az Epica szelíd, nem harapós, viszont annál kényelmesebb autó.

hvg.hu Autó

Dízelfronton erősít a Chevrolet

A dízelmotoros Captiva szabadidő-terepjáró, illetve a középkategóriájú Epica szedán után már a kompakt Lacetti/Nubira modellcsalád vásárlói is dönthetnek a gázolajos erőforrás mellett. A Chevrolet Europe hat modellcsaládjából háromhoz készül dízelmotor.

MTI/hvg.hu Autó

Elektromos autót mutatott be a Chevrolet

Chevrolet Volt névre keresztelte vadonatúj fejlesztésű elektromos autóját a General Motors amerikai vállalat; a kocsi prototípusát Richard Wagoner elnök-vezérigazgató személyesen mutatta be a detroiti autóshow-n.