Mária Terézia az asztalra csapott, az oroszok segítettek, a Szent Jobb hazatért
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenytanácsa a fogyasztók megtévesztése miatt 4 millió forintra bírságolta az Autocentrum AAA Auto Gépjármű-kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-t - tájékoztatott a hivatal pénteken.
A GVH szerint a vállalkozás reklámjaiban olyan piacelsőségi állításokat tett, amelyeket nem sikerült hitelt érdemlő adatokkal alátámasztania.
A társaság rendszeresen a "Közép-Európa legnagyobb használtautó kereskedése"-ként hirdette magát. A reklámot észlelő ügyfelek a magyar vállalkozásra értik az állítást, nem pedig a több országban jelen lévő vállalatcsoport egészére, így ez a szlogen a GVH megítélése szerint alkalmas a fogyasztók megtévesztésére.
A társaság "a lehető legmagasabb árakat fizetjük" szlogenje azt sugallta a fogyasztónak, hogy autójáért a cégtől többet kap, mint amennyit bármelyik más kereskedő fizetne egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező gépkocsiért.
Ezt az állítást nem igazolta a vállalkozás, mivel csak azt kívánta közölni a potenciális vásárlókkal, hogy a szokásos objektív körülményeken túl további esztétikai szempontokat is figyelembe vesz az általa megvásárolt autók vételárának kialakítása során.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.