szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Két év alatt duplán kaszál a Mazda az MX-5-össel, a 2006-os modellévben bemutatott megújult kabriót idén az elektromos tetővel szerelt Roadster Coupéval egészítették ki. Az alapfelszereltség iPod-csatlakozóval, és Bose hangrendszerrel bővült.

Élményautó a javából
© Stiller Ákos
Érezni az aszfalt minden dudorát, még egy Suzuki feneke is a fejünk felett van, szinte fekszünk az autóban, a tető nyitva, mindenki bámul, robban a motor, oldalra rángat a hátsó tengely, hangos a kipufogó, az utas fél – azt hiszem ezt hívják roadster-érzésnek.

Ha tömény élményre vágyik, és álmai beteljesüléseit egy autóban látja megvalósíthatónak, vigye el egy körre az új Mazda roadstert. Hogy melyiket? A ponyvás 1,8-ast, vagy a kétliteres RC-t, netán egy hatéves hard topot egyhatos mocival. Nos, teljesen mindegy. A felsorolt autók között élményben semmi különbség, csak az áruk változik kétmillió és nyolcmillió között. Volt szerencsém kipróbálni a felsorolás minden tagját, de a felhasznált anyagok minősége és a felszereltségbéli különbségeken kívül nem szól semmi a csúcsváltozat mellett. Legalábbis, ami a kabrió által közvetített és képviselt élményt illeti.

A cikk teljes terjedelmében, adatokkal, érdekes részletekkel az automenedzser.hu-n olvasható. Kattintson ide:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

automenedzser.hu Autó

Mennyiért lehet kabriónk?

Forrónak ígérkezik a nyár. Az autózás legizgalmasabb, legszabadabb formája a kabriózás. Tetőt le, irány az élet! Hogy mivel? Íme a hazai kínálat.

automenedzser.hu Autó

Mazda MX-5 teszt: legális drog

Megkockáztatom: a Mazda MX-5 a világ legjobb hobbiautója. Ezzel a kijelentéssel nehéz vitatkozni, hisz az MX-5 izgalmas, vonzó, gyors, biztonságos, megbízható és olcsó. Egyszer az életben ki kell próbálni.