szerző:
hvg.hu

Egyterű, luxuskocsi, kisbusz, terepjáró? Kollégáim és barátaim szerint inkább halottaskocsi. Tiltakozom. Az élet szép örömei élhetők át ezzel az autóval, a családot, a biztonságos közlekedést, az élmény dús szórakoztatást és az elegáns luxust szolgálja.

© Autómenedzser
Az SRX nem idei újdonság, ám a kétéves kasztnit idén új tartalommal és minőségében ugrásszerűen megváltozott belső luxussal került a képzeletbeli polcokra. Már alapáron is bőkezű az amerikai prémiummárka, de tesztautóm felszereltsége egyszerűen káprázatos volt: ülésfűtés, tempomat, digitális automatikus klíma, 5.1-es Bose hangrendszer, érintőképernyős navigációval, tévével és dvd-lejátszóval (818 ezer forint), hátsó szórakoztató rendszer (tv-rádió-dvd) (415 ezer forint), vezeték nélküli fülhallgatókkal, elektromos mozgatású memóriás bőr fotelek, elektromosan beállítható pedáltávolság, vontatmány-ellenörző rendszer, nyolc légzsák, elektromos mozgatású leghátsó ülések (415 ezer forint), távirányítóval felnyitható és lezárható csomagtér-ajtó, xenon-fényszórók, 18 hüvelykes kerekek, állandó összkerék-hajtás, egész tetős panorámaablak (570 ezer forint) stb. Minden elektromosan állítható az autóban, semmihez sem kell kézzel nyúlni. A leghátsó sor ülései gombnyomásra tűnnek el a padlóban. Nagy műsor. Az elektromos kütyük közül a navigáción kívül (Magyarország nincs rajta) mindent kipróbáltam, egészen más volt úgy három kölyökkel utazni, hogy közben ment bele a fejükbe a rajzfilm. A baj csak az volt, hogy ők hárman voltak, fülhallgatóból meg csak kettő, így nekem és a barátomnak is kijutott a Lilo és Stichből. Jó, de 5.1-ben szólt legalább.

Panoráma teteje közel egy négyzetméteres, a második sorban ülők is teljesen élvezhetik a napfényt, a levegőt, a szabadságot.

A Cadillacben az a jó, hogy bár a felső tízezer autója, nem fojtották belé a hangokat: ha odalépünk neki, 4-5 ezres fordulatszámtól úgy ordít a V6-os, mint egy sportkocsi. Öröm vele autózni, nagy sebességnél azonban illik odafigyelni a kissé imbolygó amerikás futóműre és a nagy tömegre. Az autót alapvetően sima utakra építették, azokon elhajókázik. A rossz utat sem veti meg, igaz, utasaink könnyen rosszul lehetnek a hajótöréshez hasonló dobálásban. Terepen is megállja a helyét, nem merészkedtem a saras mezei dagonyázásánál messzebb. A kormány pontos fogást igényel, közvetett, beforduláskor sok tekerést igényel, hogy ne maradjunk a szembesávban. Kanyarban egyébként stabil, hiszen minden kereke hajtott. Jól gyorsul, élvezet vele zöld lámpánál keménykedni.

A teszt folytatása, adatok, árak, fogyasztás az Autómenedzser.hu-n. Kattintson ide!

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Gulyás Gergely nem kér bocsánatot, amiért „beteg kisgyereknek” nevezte Greta Thunberget

Gulyás Gergely nem kér bocsánatot, amiért „beteg kisgyereknek” nevezte Greta Thunberget

Hogy szavazott az ország 10 legszegényebb és 10 leggazdagabb települése?

Hogy szavazott az ország 10 legszegényebb és 10 leggazdagabb települése?

Így szól az AC/DC vagy a Daft Punk ethno-funkban – feldolgozáslemezzel jelentkezett a Kerekes Band

Így szól az AC/DC vagy a Daft Punk ethno-funkban – feldolgozáslemezzel jelentkezett a Kerekes Band

Puzsér: Öt év múlva újra itt leszek

Puzsér: Öt év múlva újra itt leszek

Sorozatban térnek vissza a Grease iskolájába

Sorozatban térnek vissza a Grease iskolájába

Nem az elhízás, hanem a rossz táplálás veszélyezteti a legtöbb gyereket

Nem az elhízás, hanem a rossz táplálás veszélyezteti a legtöbb gyereket