- A városi autók kategóriában új utakra térünk, mivel itt a hagyományos fejlesztési eljárások kevésbé célravezetők. Ezért megvizsgáljuk egy a motorkerékpárhoz hasonló igényes hajtóegység lehetőségét farmotoros megoldással -, nyilatkozta Demant. Az Opel ezt nem egyedül fejlesztené. Arra a kérdésre, hogy kivel, Demant azt válaszolta, hogy egy robogó- vagy motorkerékpár gyártóval, például valamelyik ázsiai céggel. Ezek a megfontolások még a tárgyalási és ellenőrzési fázisban vannak.
A döntés előreláthatólag jövőre születik meg. Az Opel városi autója a következő évtized járműve lesz, 8000 eurós árával egyértelműen az Agila alatt pozícionálható a piacon – és még Opel szén-dioxid-átlagára is pozitív hatással lenne.
Az Opel a kisautó mellett a SUV-szegmensben is tervez új autókat, az Antaranál kisebb terepjárókat. Demant beharangozta a sikeres Corsa modell utódját is, mégpedig összkerekes változatban is. A gyártásra legalkalmasabb helynek a Belgiumban található Opel-gyár a legesélyesebb, mivel ott 2009 végén megszűnik az Astra előállítása. Döntés jövőre.
Hibrid megoldásokat is fejleszt az Opel. Belépő modellként az Antara jön szóba, ugyanis az Antara testvérmodellje, az amerikai piacra gyártott Saturn Vue felépítésben már erre alkalmas lenne. A gyenge dollár árfolyam kedvező export lehetőségeket kínál. Az Opel 2009-ben egy kedvező mikrohibrid megoldást is piacra dob, ami egy start-stop rendszernek felel meg.
A döntés előreláthatólag jövőre születik meg. Az Opel városi autója a következő évtized járműve lesz, 8000 eurós árával egyértelműen az Agila alatt pozícionálható a piacon – és még Opel szén-dioxid-átlagára is pozitív hatással lenne.
Az Opel a kisautó mellett a SUV-szegmensben is tervez új autókat, az Antaranál kisebb terepjárókat. Demant beharangozta a sikeres Corsa modell utódját is, mégpedig összkerekes változatban is. A gyártásra legalkalmasabb helynek a Belgiumban található Opel-gyár a legesélyesebb, mivel ott 2009 végén megszűnik az Astra előállítása. Döntés jövőre.
Hibrid megoldásokat is fejleszt az Opel. Belépő modellként az Antara jön szóba, ugyanis az Antara testvérmodellje, az amerikai piacra gyártott Saturn Vue felépítésben már erre alkalmas lenne. A gyenge dollár árfolyam kedvező export lehetőségeket kínál. Az Opel 2009-ben egy kedvező mikrohibrid megoldást is piacra dob, ami egy start-stop rendszernek felel meg.