 © Autómenedzser |
Az a jó benne, hogy nincs túlbonyolítva. Természetesen Audis, természetesen Avant. Vásárlója azt kapja, amit egy Avanttól elvárhat: minőséget, kényelmet, praktikumot, csúcstechnikát és biztonságot.
Nagyon várta már a piac a prémium alsó-kategóriás kombik királyát, főleg, hogy már kapható a C-osztály és a hármas BMW kombija, de a Saab 93-as is nemrég újult meg. A Cadillac BLS szintén bemutatta puttonyos változatát, ám minden bizonnyal az európai, és főként a mértékadó német piacon a német presztízskombik között dől majd el az elsőség.
A 12 centivel megnyújtott Audi a nagyobb testvér babérjaira tör, a kidolgozott elegáns beltér, a vezetésbarát technika, a finom anyagok, az erős motorok és a méretes csomagtér korábban mind az A6 Avant modelljeit dicsérték.
 © Autómenedzser |
Az eivissai kirakatokban visszatükröződött sziluett még mindig ott vibrál az agyamban, a misano vörös fényezés nagyon dögös sportkombivá varázsolta, igaz, erre rájátszott a Sportline-csomag és a háromliteres dízelmotor quattro összkerék-hajtással. Hátulról és oldalról a beavatatlan szemlélődő hajlamos az A6-ossal keverni az autót, bár ebben a gyári kollégák erősen kételkedtek. Szerintük a tornádószerű oldalvonallal kiemelt karosszéria egyedivé teszi az A4 Avantot. Elölről 14 LED-izzó teszi egyértelművé , hogy melyik is ez az autó.
A cikk folytatása az Autómenedzseren. Kattintson.