 © Autómenedzser |
Tashihiro Suzuki igazgatótanácsi tag, a tervezésért felelős részleg irányítója az árral szemben úszik: miközben a legtöbb autógyártó kisautót fejleszt, hogy könnyebb legyen a városi közlekedés, csökkenjen a káros anyagok kibocsátása, addig a Suzuki zászlóshajóval akar betörni a középkategóriás járművek közé - olvasható a Die Weltben. - A kereskedőinknek és a vevőinknek is sürgősen szükségük van egy nagyobb autóra. Enélkül ugyanis nem tudjuk a hű vevőinket megtartani - mondta a lapnak Suzuki.
A vezető pozícióban dolgozóknak, vagy a családosoknak nem elég az Európában kapható Grand Vitara, illetve ennek nagyobb amerikai rokona az XL-7. A méretbeli előnyökön kívül a nagyobb modellek lehetővé teszik új, érdekes, korszerűbb technikák bevezetését, alkalmazását is. A nagy Suzuki két éven belül várható.
A cikk folytatása az Autómenedzser autós portálon.