szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kisautók kerülnek a figyelem középpontjába a jövőben – legalábbis a legutóbbi autóvásárokon erről beszéltek a legtöbbet. Csupán kiskategóriás autókkal azonban nem lehet piacvezetőnek lenni. A Suzukinál úgy vélik, a középkategóriában is fejlesztenie kell.

© Autómenedzser
Tashihiro Suzuki igazgatótanácsi tag, a tervezésért felelős részleg irányítója az árral szemben úszik: miközben a legtöbb autógyártó kisautót fejleszt, hogy könnyebb legyen a városi közlekedés, csökkenjen a káros anyagok kibocsátása, addig a Suzuki zászlóshajóval akar betörni a középkategóriás járművek közé - olvasható a Die Weltben. - A kereskedőinknek és a vevőinknek is sürgősen szükségük van egy nagyobb autóra. Enélkül ugyanis nem tudjuk a hű vevőinket megtartani - mondta a lapnak Suzuki.



A vezető pozícióban dolgozóknak, vagy a családosoknak nem elég az Európában kapható Grand Vitara, illetve ennek nagyobb amerikai rokona az XL-7. A méretbeli előnyökön kívül a nagyobb modellek lehetővé teszik új, érdekes, korszerűbb technikák bevezetését, alkalmazását is. A nagy Suzuki két éven belül várható.

A cikk folytatása az Autómenedzser autós portálon.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Új vezető a Suzuki élén

A Magyar Suzuki Zrt. irányítását új vezérigazgató veszi át. Toda Kazuhisa, a jelenlegi vezérigazgató április 9-én új megbízást kapott Japánban, így a magyar vállalat vezetésével töltött négy év után távozik a Magyar Suzuki Zrt. éléről. Isao Ozawa a vállalat májusi közgyűlésén foglalja el pozícióját.

Vélemény

Interjú a Suzuki elbocsátott érdekvédőjével

Az esztergomi Magyar Suzuki Zrt. gyárában júliustól bevezették a napi két, egyenként 10 órás, meghosszabbított műszakra épülő munkarendet. (A 40 órás munkahét maradt). A Suzuki szóvivője szerint egyeztettek a szakszervezetekkel és a munkásokkal. A Független Szakszervezetek Demokratikus Ligája (Liga) ezt tagadja.

MTI Autó

Hibás kézifékek miatt hívnak vissza 40 ezer Suzukit

A Magyar Suzuki Rt. eddigi legjelentősebb visszahívási akciója 40.000 autót érint Európában, az SX4-es modellben a kézifék hatását csökkentheti egy azóta kijavított szerelési eljárás – közölte a vállalat kommunikációs vezetője.

MTI/hvg.hu Gazdaság

Magyarországon fél év alatt 112 ezer autót gyártott a Suzuki

Gyorsan nőtt a japán Suzuki autógyár termelése októberben is külföldön: 125605 kocsit állítottak elő Japánon kívül, 25,5 százalékkal többet, mint tavaly októberben, jelentették a cégnél kedden. A szeptemberi – 121856 autós – külföldi termelés 25,1 százalékkal több, az augusztusi – 105552 autós – termelés pedig 29,9 százalékkal volt több az egy évvel azelőttinél. A külföldi gyártás az indiai és a magyarországi termelés felfutásának köszönhetően nő az idén.