szerző:
hvg.hu

Ha lehet nagyot kívánni, akkor nekem sikerült. Pici autó helyett kifogtam a tutit, a legnagyobb Renault Mastert. A kezdeti félelmek hamar örömmé változtak, bebizonyosodott, nem kell félni a transzportertől.

© Autómenedzser
A hosszú tengelytávú, magasított kivitel félelmetes monstrum, még szerencse, hogy fehér, békés színben kaptam a tesztre. Ideális lett volna költözésre, szállításra, de a pálinkának való cefre kifőzéséhez nem találtam kisiparost, a feleségem meg nem tudta eldönteni, melyik szekrényt hozzam az áruházból, így csak üresen, néhány tornacuccal fuvaroztam magam a budai csúcsforgalomban.

A hatalmas raktér esténként nagy hasznunkra vált, a fiam és a barátai izgalmas kispályás meccseket rendezhettek benne távol a világ zajától, közben persze a felnőtteket sem zavarva. Amilyen izgalmas egy gyereknek a raktér, olyan érdekfeszítő egy gyakorlatlan felnőttnek a transzporterezés. Mindig csodáltam, milyen könnyedén manővereznek, olykor túl vakmerően is ezek a bestiák. A próba alatt kiderült, kezes elefánt a Master is, bár gyorsan nem hajtottam, az egyszeri 110-es sebesség kipróbálásán kívül. Ment volna többet is, de jobbnak láttam félni, mint megijedni.

© Autómenedzser
Az üléspozíció kiváló, az ülés kényelmesre állítható, a forgalmat jól átlátjuk, minden előttünk és alattunk történik. A hátra és oldalra látást nagy tükrök segítik, addig nincs is baj, amíg előre haladunk. Parkolásnál, tolatásnál összeomlik a világ, többnyire érzéseinkre hagyatkozunk, nem könnyű ekkora behemóttal manőverezni. A szervokormány segítségével a kanyarodás nem gond, csak jól ki kell engedni a gép orrát, hogy ne daráljuk le a fenekét vagy az oldalát.

A cikk folytatása képekkel és adatokkal az Autómenedzser autós portálon. Kattintson.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
automenedzser.hu Autó

Renault Laguna - A szürke eminenciás

Bár nem adják olcsón, luxusra ne számítson az, aki Renault Lagunát vesz. Ám amennyiben egy megbízható, modern, kiválóan vezethető, intelligens, szerethető és gazdaságos autóra vágyik, akkor jó a választás.

automenedzser.hu Autó

Renault Mégane - Felfrissített Mégane változatlan áron

Az ötféle, egyedi és különleges karosszériaváltozattal (Berline, Coupé, Limousine, Grandtour és Coupé-Cabriolet, valamint a nagyteljesítményű Mégane Renault Sport verzió) készülő Mégane dinamikus stílusjegyeit újfajta, elkeskenyedő fényszórókkal, átdolgozott hűtőmaszkkal és lökhárítókkal, átlátszó hátsó lámpatestekkel, illetve új stílusú keréktárcsákkal és abroncsokkal tették még karakteresebbé. A Mégane kettes fázisként elnevezett újdonság ára maradt a régi, miközben minőségi és technikai előrelépés jellemzi.

Lemondanak az osztrák szabadságpárti miniszterek

Lemondanak az osztrák szabadságpárti miniszterek

Az OTP-nél már megy az Apple Pay

Az OTP-nél már megy az Apple Pay

Öt percben elmondjuk, mi történik most a Huawei telefonokkal

Öt percben elmondjuk, mi történik most a Huawei telefonokkal

Hivatalos: terrorizmussal vádolják a christchurchi lövöldözőt

Hivatalos: terrorizmussal vádolják a christchurchi lövöldözőt

Vágó Gábor: "Meg lehet állítani, hogy az EU finanszírozza az orbáni rendszer kiépítését"

Vágó Gábor: "Meg lehet állítani, hogy az EU finanszírozza az orbáni rendszer kiépítését"

A takarítók szerint óránként 2500 forintot kellene keresniük

A takarítók szerint óránként 2500 forintot kellene keresniük