Korábban sokan megkérdőjelezték a márkahűséget kutató tanulmányok létjogosultságát, az autóipari válság első éve után azonban újra fontos marketingeszközzé vált. A J.D. Power legújabb felmérése alapján a Mercedes-Benz vásárlói a leghűségesebbek a márkához, őket követik a hondások, majd a toyotások. A lista végén a hamarosan megszűnő Saturn, a hazánkban oly népszerű Suzuki és a létéért küzdő svéd Saab áll.
A tavalyihoz képest idén 12 százalékkal nőtt azoknak a válaszadóknak az aránya, akik az értéktartást jelölték meg márkahűségük indokának. 2008-ban a többség még a biztonságot és az üzemanyagtakarékoságot tartotta ugrásszerűen fontosnak.
A felmérést 2009 február-május, illetve augusztus-október hónapokban készítette a J.D Power, amelynek során 128 939 új autót vásárlót kérdeztek meg. Közülük 74 610 vevő cserélte le hasonló márkájúra korábbi autóját.
Márkahűség: Mercedes nyerő, Saab bukó
A J.D. Power autópiari tanácsadó legutóbbi felmérése szerint a Mercedes-Benz vásárlói a leghűségesebbek a márkához. Korábbi Saab tulajdonosok nem szívesen választják újra a svéd márkát.

„Magyar Péter gazdáival érdemes Orbán Viktornak vitáznia” – videó a kormányinfóról
A HVG kérdései és Gulyás Gergely válaszai a kormányinfón.
Kormányinfó: Novák Katalin közpénzből vett fürdőköpenye belefér, Ruszin-Szendi fürdőruhája nem
Méghogy nincs itt növekedés? Elég megnézni az árakat – a HVG bevásárlókosara 14,5 százalékkal drágult egy év alatt
Tóta W. Árpád: Van élet Orbán nélkül
Kiderült, kik lesznek a Digitális Polgári Körök koordinátorai
Az oroszok azt állítják, 16 hónap után elfoglalták Csasziv Jar városát
Újra áttörte a gátat Parajdnál a Korond-patak
Bevált Trump fenyegetése, az indiai állami olajfinomítók leálltak az orosz olaj vásárlásával
Mindenki rémálma: összeomlott egy vidámparki extrém körhinta Szaúd-Arábiában (videó)
Majka a visszavonulásán gondolkodik
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.