Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A rendőrség közleményben tudatta az autóvezetőkkel, hogy ezentúl a forgalmi terelésekkor alkalmazott sebességkorlátozások hatálya alatt is mérik a sebességet.
A közlemény kitér arra, hogy az autópályákon, autóutakon a rendőrség napi kapcsolatban áll az adott közútkezelőkkel, így folyamatosan értesül az egyes autópálya szakaszokon bevezetett forgalomkorlátozásokról, forgalomterelésekről és egyéb, a forgalmat befolyásoló forgalomtechnikai beavatkozásokról. Ezen információk is részét képezik annak a rendőrségi helyzetértékelésnek, amely a sebességmérések helyszíneinek meghatározására irányul.
Az autópályák kezelőitől a napokban több jelezés érkezett a rendőrséghez miszerint, az általuk kezelt utaknak azon részein, ahol forgalomkorlátozást vezettek be, számos esetben tapasztalták, hogy a járművezetők nem az előírt korlátozó rendelkezések megtartásával, hanem sokszor az autópályákra érvényes általános sebességhatárt is túllépve közlekednek. A sebesség nem megfelelő megválasztása európaszerte a leggyakoribb baleseti ok és az említett útszakaszokon ez még több veszélyt rejt magában, nem beszélve az őszi, téli időszakra jellemző várható időjárási viszonyokról.
A rendőrség felhívta a figyelmet, hogy a jövőben kiemelt figyelmet szentel annak, hogy a sebességellenőrzéseket az egyes autópályáknak a forgalomtereléssel és az általánostól eltérő sebességkorlátozással érintett szakaszain is végrehajtsa.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.