szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A január-szeptemberi periódusban a Hyundai 11,08 százalékos bruttó eredménykulcsot ért el, ezen belül a személygépkocsi üzletág 10,91 százalékosat. A BMW bruttó eredménykulcsa 11,38 százalék, ezen belül a személygépkocsi üzletágé 10,94 százalék.

A dél-koreai Hyundai Motor Co. nyereségessége javul, már megközelíti a prémium kategóriás autókat gyártó BMW jövedelmezőségét.

A január-szeptemberi periódusban a Hyundai 11,08 százalékos bruttó eredménykulcsot ért el, ezen belül a személygépkocsi üzletág 10,91 százalékosat.

A BMW bruttó eredménykulcsa 11,38 százalék, ezen belül a személygépkocsi üzletágé 10,94 százalék.

A Hyundai és a BMW eredménykulcsa lényegesen nagyobb a többi nagy autógyártóénál. A Volkswagen AG és a General Motors Co. jövedelmezősége például 6 százalék körül van.

Az eredményráta azonban a többi autógyártóhoz hasonlóan az idei harmadik negyedévben a Hyundai és a BMW esetében is csökkent: az előző negyedévhez képest a Hyundainál 0,09 százalékponttal, a BMW-nél pedig 1,2 százalékponttal.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!